Jumlah Paparan Halaman

;

Rabu, 4 Mei 2011

KEDURJANAAN AS memakan diri.....

Bertemu kembali kita diruangan blog jompikir. Saya ingin menyambung entri sebelum ini yang mengisahkan tentang gugurnya panglima Islam tersohor masa kini......Osama Bin Laden.

Berita terkini mengatakan bahawa semuanya ini adalah 'perancangan rapi' Dajjal AS dan sekutu sekutunya bagi memerangi dan membunuh Osama yang dikatakan hampir 10 tahun misi pemburuan dijalankan. Bagi mengabui mata dunia khususnya Blok Islam serta lain lain negara yang memusuhi Osama....mereka cuba merangka satu episod yang menunjukkan bahawa Dajjal AS dan sekutu sekutu rapatnya 'berjaya' membunuh apa yang mereka gelar sebagai pengganas paling dikehendaki didunia.

Seantero dunia khususnya dinegara negara Islam mendakwa bahawa 'drama' ciptaan AS ini tidak 'genuine' kerana apa yang didakwa AS jasad Osama sebenarnya bukan jenazah Osama  tetapi milik orang lain yang dimanipulasi dan diputar belit serta ditokok tambah oleh AS dan kuncu kuncunya ....sebelum gambar 'Osama' yang mati dibunuh diambil oleh pihak akhbar untuk disiarkan seluruh dunia.

Temberang AS sekali lagi terbongkar dimana sepatutnya  jenazah Osama dibuat analisis DNA bagi menentukan 'keaslian' dan identiti sebenar Osama, disamping itu kegagalan AS  menyerahkan jenazah Osama kepada waris beliau untuk diurus serta dikebumikan  dan bukannya terus 'membuang' jenazah kelaut. Kenapa AS buat begini......??? cuba anda fikir.....mesti ada sebab tertentu....dunia tak perlu tahu......Perbuatan ini amat tidak disukai oleh umat Islam didunia kerana tidak beradab.

Pada hemat saya.....ada agenda lain yang tersembunyi disebalik 'drama' ini.Antaranya adalah imej Presiden AS telah hilang  dimata dunia kerana gagal melaksanakan misi menangkap Osama. Selain dari itu....dengan adegan drama pendek ini akan dapat meruntuh moral dan sokongan para penyokong kuat Osama dan ini membolehkan pihak AS dan sekutu sekutunya  menangkap mereka disamping melumpuhkan pergerakkan Kumpulan al-Qaeda.

Dalam pada itu, Presiden Obama akan menghadapi pilihanraya Presiden. Bagi meningkatkan sokongan, perlu dibuat 'sesuatu' yang boleh menaikkan semula namanya dipersada antarabangsa.Selama pentadbiran beliau, belum ada sesuatu yang besar berlaku dalam sejarah pentadbirannya.......tidak seperti Presiden sebelumnya iaitu George W.Bush yang menyerang Afghanistan dan Iraq.

Andaikan Osama masih hidup......diharapkan beliau  dapat menangkis 'drama' pendek ciptaan AS ini demi menjaga maruah keseluruhan umat Islam dunia dengan menampilkan diri dipersada dunia menerusi 'video clip' atau apa jua saluran media bagi menunjukkan kepada dunia bahawa OSAMA masih HIDUP.

HIDUP OSAMA......jompikir......< TQ >

Tiada ulasan:

Catat Ulasan