Jumlah Paparan Halaman

;

Rabu, 30 November 2011

FRASA APA...... selepas R.A.H.M.A.N ?

Alhamdulillah......berjumpa lagi kita pada entri terbaru kali ini. Saja nak menduga kalian semua. Mari kita semua cuba teka siapakah pemerintah /pemimpin negara selepas ini setelah melalui  frasa R.A.H.M.A.N......dan umum mengetahui bahawa  tahun 2012  kita semua bakal menghadapi PRU 13 dan bakal memilih pemimpin baru.

Pada pandangan anda......apakah frasa berikut selepas ini...adakah frasa baru.....P.U.T.R.A....sebagai contoh atau  N.A.J.I.B........AL-HADI.......atau ada frasa lain.....mari kita fikir bersama.

Sebelum itu....saya nak ingatkan kepada diri saya sendiri dan rakyat Malaysia khususnya  agar jangan kita lupa tanggungjawab kita semua untuk keluar ramai ramai mengundi serta memilih pemimpin kita.Pilihlah pemimpin yang boleh membawa kita semua kearah kehidupan yang lebih baik....sejahtera dan cemerlang serta memiliki pandangan jauh dalam membangunkan negara dan rakyat disamping mempunyai daya inovatif yang tinggi  setanding dengan para pemimpin zaman nabi serta para anbia. Jangan pilih ikut nasihat kawan....sahabat....rakan atau teman....kerana ini semua nya akan merugikan anda......pilih lah mengikut kata hati anda...jangan pilih ikut pandangan mata anda.

Anda...bagaimana ?......sudah ada frasa bagi menggantikan frasa R.A.H.M.A.N......jompikir bersama.....
< TQ >

Tiada ulasan:

Catat Ulasan